Ga naar inhoud

Machine centrifugeert niet, klok blijft


Hugo-3

Aanbevolen berichten

Mijn LG WD-13481TP wasmachine doorloopt het volledige programma, maar centrifugeert niet meer. Hierbij blijft de tijdklok hangen op 9 minuten. De trommel draait wel zachtjes alsof hij aan het opwarmen is om te gaan centrifugeren, maar dat doet ie uiteindelijk niet. Met de waterafvoer is niks mis. Ook als ik een spoel/centrifugeer programma doe hou ik het zelfde probleem. Iemand een idee? Alvast bedankt! Hugo
Link naar reactie
Grote kans dat de koolborstels versleten zijn. Controleer de lengte hiervan. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie http://www.youtube.com/watch?v=tNnqIK8AomM Indien deze nog wel lang genoeg zijn dan bestaat de kans dat de nivo regelaar niet ziet dat het water nivo laag genoeg is om te mogen beginnen met centrifugeren. Blaas dan het slangetje van de nivo regelaar eens door. Is bij dit model dacht ik een ronde schijf/bus met een paar draden en een rubber slangetje en zit rechts boven. Trek het slangetje er af, blaas het slangetje door en zet hem weer terug.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...