Ga naar inhoud

Zanussi ZWG3143 reutelt


Gerard-4

Aanbevolen berichten

Goedemiddag. Onze wasmachine stopt. Na opvragen foutcode gebeurt er dit: Start/Pauze + Einde knipperen samen 2x groen, vervolgens knippert alleen Einde nog eens 6x groen. Symptomen: - Bij starten van een nieuw programma maakt de machine een reutelend geluid (elektronisch, motor?). - Ik kan de trommel wel verder draaien met de hand. Water wordt niet uit de machine gepompt. - Na resetten (alle lampjes knipperen één voor één na elkaar) kan ik de machine weer gewoon starten. Maar hij stopt toch ook weer, waarbij dan al de verticaal onder elkaar geplaatste lampjes (die de voortgang van een programma aangeven) tegelijk aan staan. Weet iemand raad? Gerard
Link naar reactie
Niet correct. Dit is wat er gebeurt: 1 Start/Pauze + Einde knipperen samen groen 2 Start/Pauze + Einde knipperen samen groen 3 Einde knippert groen 4 Einde knippert groen 5 Einde knippert groen 6 Einde knippert groen 7 Einde knippert groen 8 Einde knippert groen Dan stopt het. Overigens: Ik heb een haarstiekje die de schoepen van de waterpomp klemde verwijderd. Nu lijkt eea het weer te doen, maar ik heb nog geen programma gedraaid.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...