Ga naar inhoud

Zanussi ZWF 3145


wtw

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Tijdens het draaien van een was pompte de machine het vuile water niet weg waardoor de machine gedeeltelijk is overstroomd Toen ik thuis kwam stond de machine dus letterlijk tot aan zijn lippen vol met verwarmd vuil water. Ik heb de stop bij de pomp losgehaald en het water laten weglopen. Inmiddels heb ik de pomp vervangen maar de machine blijft de volgende foutcode geven: 11 maal rood knipperen en dan 1 maal groen. Kent iemand deze foutmelding ?
Link naar reactie
EB1 of EH1: probleem met de 230v voorziening. De machine heeft meer problemen... Als de pomp zou weigeren zou er geen water meer bij in kunnen komen, boven een bepaald nivo stopt de water toevoer. Het lijkt er eerder op dat je nivo regelaar of de elektronica module problemen heeft. Is de machine wel weer volledig droog van binnnen? Controleer de elektronica module op losse contacten, gebarsten onderdelen en koolborstel gruis. Blaas het slangetje van de nivo regelaar door.
Link naar reactie
Goedemorgen, Alvast dank voor het antwoord ! Ik was er ook al bang voor dat er meer aan de hand is dan alleen dit. Waar kan ik die electra module vinden trouwens ? De machine heeft 3 dagen met alles open staan drogen. Er was trouwens geen spoor van vocht te vinden alvorens ik de hele handel heb gedemonteerd. Ik ga er mee aan de slag en houdt u op de hoogte van al het geprobeerde. Groeten, Wouter
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...