Ga naar inhoud

foutmelding: E 29


Aanbevolen berichten

het betreft een bosch vario perfect logixx 8 WAS32443. wasmachine geeft aan het begin van het wassen aan: E 29. ik heb al het filter schoongemaakt. ik heb dit al eens eerder gedaan. toen heeft het geholpen, maar nu geeft de machine het elke keer aan als ik een wasprogramma start. wie kan mij verder helpen? alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Heb je ook een WAS32443 ? Zo ja: verwijder net bovenblad. Je ziet nu de aanvoerslang de machine binnen komen op een dubbel inlaat ventiel. Zitten alle stekker hiervan goed vast? Meet de spoelen van beide inlaat ventielen eens door, moeten beide de zelfde weerstand waarde hebben. Geef de waarde even door. Tevens zit er in dat inlaat ventiel ook een schoepenradje met een sensor. Kun je zien of die kan draaien?
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...
Gebruiksaanwijzing lezen ;) betekend dat hij op het kinderslot staat. Hoe hij er af moet weet ik niet, je geeft geen type nummer op. Staat in de deurrand. Bij de meeste machines moet je 2 toetsen tegelijk in drukken en ingedrukt houden. Er staat dan vaak een hangslotje bij. NIET GOKKEN, mogelijk krijg je daardoor onnodige storingen.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
De wasmachine geeft ook foutmeldong E29. De deur zit muur vast. Filter schoon, zeefje kraan schoon, water in dossierbak loopt maar niet in de trommel wel 1x gedaan daarna niet meer. De deur met trucje bot mes tussen de hendel vilgens youtube werkt ook niet. Stekker lange tijd eruit werkt ook niet. Startknop 20 sec indrukken helpt ook niet. Help. Hoe krijg ik nu de knuffel van mijn dochter eruit? Groetjes Laura
Link naar reactie
E29 is een melding dat er niet snel genoeg water in de machine komt. dat de deur niet open kan komt vermoedelijk omdat er wel zoveel water in de machine zit dat de vergrendeling er op blijft staan. Laat de machine eerst leeg lopen via het pomp filter of het slangetje wat er naast zit. Indien er geen slangetje zit dan heel langzaam het filter los draaien, en proberen er een dienblad oid onder te houden. Zorg voor handdoeken anders word het een natte bende.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...