Ga naar inhoud

Electrolux EWF12070w foutcode


sebastiaanW

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Onze Electrolux EWF12070w wil niet meer pompen. Hij is na zijn wasprogramma gestopt en is tijdenshet afpompen halvewegen er mee opgehouden. In het pompfilter vond ik allemaal stokjes, leken wel lucifers. Dit verklaart wel waarom hij gestopt is. Ik heb alles schoon gemaakt. Ook heb ik de niveauregelaar even uit geblazen. Toch blijft hij weigeren te pompen als je hem op het pomp programma zet. Waarschijnlijk blijft hij in zijn geheugen in het wasprogramma. Ik heb geloof ik alle knop combinaties geprobeerd om te resetten. weet iemand hoe je deze electrolux reset? Ik weet wel als je lange tijd de stroom er af haalt hij ook reset alleen hoe lang duurt dat. Als ik de foutcode van de machine uitlees krijg ik 2xrood en 3xgroen. Wie weet wat deze code betekend? En bestaat er ergens een overzicht met foutcodes? Alvast bedankt.... MVG, Sebastiaan
Link naar reactie
Staat voor foutcode E23: defecte pomp of pomp aansturing. Meet je nog wel 230V op de pomp? Probeer dat eerst eens. Hang de pomp eens rechtstreeks aan de 230V. Gaat hij dan wel draaien? Ga niet op goed geluk knopjes indrukken, je loopt het risico de machine in een demo of zelftest te zetten en hem daar niet meer uit te krijgen. Alleen Start/Pauze en Extra Spoelen samen indrukken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...