Ga naar inhoud

HOE?? DVD+ omzetten naar DVD-


Aanbevolen berichten

Hey, Heb hier een film die gebakken is in DVD+ zelf heb ik een DVD- Brander. heb de DVD gekopieerd (Nero) Maar in m'n stand Alone DVD Doet ie het niet? en in m'n PC hoor ik wel geluid. maar geen beeld? Heb nu 2x geprob. 2x mislukt!!!! DVD- > DVD- is geen probleem? [b:6cdf44ad17]Hoe & met welk proggie zet ik deze film om van DVD+ Naar DVD-[/b:6cdf44ad17] mvg JC
Link naar reactie
Ik denk dat je gewoon een beetje pech hebt. In eerste instantie denk je gewoon ff rippen met DVD Decrypter. Maar het is al een kopie dus ik denk, je kan het toch proberen, dat dat niet meer gaat. Mocht het wel gaan is het probleem nog niet opgelost denk ik want met branden word de structuur zo opgebouwd, dat in dit geval + gelezen word door je stand-allone. Ik vermoed dat het met het rippen mee genomen word. Maar probeer het eens met dvd decrypter. Even opstarten en onder mode ISO-read kijken wat voor type het is. 1Layer met een max aan data 4,3 a 4,4 gewoon een image maken en onder mode ISO write gewoon branden. Laat even weten of dit lukt. SUC6
Link naar reactie
Ok, rippen met bijv. cladDVD http://www.clonead.pwp.blueyonder.co.uk/downloads_rel5/cladDVDXP131.zip Het kan zijn dat je aspi drivers nodig hebt om te rippen. Voor winxp http://www.clonead.pwp.blueyonder.co.uk/downloads_rel5/AdaptecASPIXP4711.zip voor andere systemen http://www.clonead.pwp.blueyonder.co.uk/downloads_rel5/CompelWinAspi460.zip Claddvd opstarten, klik op obtain movie info, klik op options. Bij destination folder moet je ergens op harddisk een map maken waar je de boel wilt hebben (makkelijkste is een VIDEO_TS dir. maken ergens), met browse die map aanwijzen. Save settings, op No IFO Parsing klikken, start. Na zo'n 20/30 minuten staat de boel op HD. Dan brand je die dir. op dvd.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
dus niet je opent je dvdrom met je rechter muisknop openen je kopieert het mapje VIDEO_TS naar je harddisk daarna brand je VIDEO_TS en AUDIO_TS op een + of - schijf dat wat je dus hebt AUDIO_TS is een lege map kun je dus gewoon handmatig aanmaken niks niet rippen want dat is al gedaan!!!!! sheila
Link naar reactie
[quote:1940404ab3="sheila"]dus niet je opent je dvdrom met je rechter muisknop openen je kopieert het mapje VIDEO_TS naar je harddisk daarna brand je VIDEO_TS en AUDIO_TS op een + of - schijf dat wat je dus hebt AUDIO_TS is een lege map kun je dus gewoon handmatig aanmaken niks niet rippen want dat is al gedaan!!!!! sheila[/quote:1940404ab3] Je bent grappig, wat nou als die film meer dan 4,3 gig is? Geef daar nou eens antwoord op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...