Ga naar inhoud

Verkeerde tijdsnotering en LOTR The Two Towers blijft hangen


Aanbevolen berichten

Ik heb twee vragen [b:11fb550f7c]Probleem I[/b:11fb550f7c] Ik heb een paar films, die het goed afspelen, maar met een probleem. Bij Windows Media Player en andere players geeft 'ie een verkeerde tijd aan. Bij een film van een uur geeft die ongeveer 3 minuten aan. Hij speelt de film wel helemaal af, maar als je bijv. het fragment bij 45 min. wilt zien, moet je dus ook 45 minuten kijken. Je kunt niet het streepje vooruitspoelen naar 45 min. Het houdt bij 3 min. op. [b:11fb550f7c]Probleem II[/b:11fb550f7c] Als ik de film Lord Of The Rings - The Two Towers afspeel, blijft die twee keer (altijd op dezelfde momenten) hangen. Bij andere computers is dit niet het geval, du shet ligt niet aan de film. Ik heb de Xvid codec gedownload en geinstalleerd, en ik kan nergens een andere versie vinden. Heeft toevallig wel de codec waarmee die film het wel goed mee doet.[/b]
Link naar reactie
sorry dat ik het zeg hoor, maar alleen omdat mephi zat te zeuren in feedback mag hij die vraag niet eens stellen, terwijl er imho niks mis mee is.... waar zegt hij dan dat het een illegale download is?? kijk hier eens rond, hoeveel draden lopen er wel niet over converten naar SVCD, ondertitels plaatsen, ondertitels synchroniseren, branden van films, etc etc...... moeten dan al die draden niet dicht?? als zijn vraag anders was gesteld en hij niet eens was begonnen over de naam van de film oid, dan was er niks aan de hand...... je gaat me ook niet vertellen dat al die mensen die hier vragen om subtitles dit moeten monteren onder hun home video.....
Link naar reactie
[quote:5ea5cc165f="turbulence"]sorry dat ik het zeg hoor, maar alleen omdat mephi zat te zeuren in feedback mag hij die vraag niet eens stellen, terwijl er imho niks mis mee is.... [/quote:5ea5cc165f] Laat ik voorop stellen dat ik niet de moraalridder wil uithangen of me roomser dan de paus voordoen. Waar het om gaat is dat het C!T-forum er problemen mee kan krijgen als het over illegaal verkregen auteursrechtelijk beschermd materiaal gaat. En dat lijkt me gewoon niet de bedoeling. Het is slechts een nuance-verschil, maar als de topicstarter de titel van de film niet expliciet zou vermelden zou de vraag idd geen probleem zijn.
Link naar reactie
[quote:8b27831bd2="turbulence"]waar zegt hij dan dat het een illegale download is??[/quote:8b27831bd2] Zegt hij niet, maar kans is behoooooooorlijk groot. Alleen al vanwege het simpele feit dat LOTR - The Two Towers nog in de bios draait en nog niet op DVD uitgebracht is. [quote:8b27831bd2]kijk hier eens rond, hoeveel draden lopen er wel niet over converten naar SVCD, ondertitels plaatsen, ondertitels synchroniseren, branden van films, etc etc...... moeten dan al die draden niet dicht??[/quote:8b27831bd2] Die onderwerpen gaan niet per se over illegaal materiaal. Het is bijvoorbeeld nog steeds toegestaan om voor eigen gebruik een film te kopieren. Voor LOTR - The two towers geloof ik niet dat Johnny321 de originele biosversie heeft geleend en een kopie voor eigen gebruik heeft gemaakt. [quote:8b27831bd2]als zijn vraag anders was gesteld en hij niet eens was begonnen over de naam van de film oid, dan was er niks aan de hand......[/quote:8b27831bd2] Inderdaad. Zo is het. Nu is er ook niet zo veel aan de hand, hoor (topic is nog steeds open). Ik zal in elk geval antwoord geven op probleem II: Wacht tot DVD uit is en koop, leen of huur die! Kwaliteit is ongetwijfeld stukken beter. ;)
Link naar reactie
Zozo, wat een commotie over die film. Ik begrijp dat ik een illegale film heb (ben wel blond, maar niet dom), trouwens, de film heb ík niet gedownload. (via,via). Maar weet niemand een antwoord op de eerste vraag?!. (Dat heeft trouwens geen betrekking op LOTR. die kan ik met gemak doorspoelen.). En aan dextertje. (klein van stuk?);): bij andere pc's doet ie het wel super. duzz. P.S. Schitterende film trouwens LOTR - The Two Towers
Link naar reactie
ik heb m ook (let op, ik gebruik GEEN titel) op DVD en ik heb er geen problemen mee. En ja jongens het is WEL de originele DVD kopie van de moedertape, dus de versie die ze later pas omzetten naar een spoel om vervolgens in de bioscopen af gedraaid te gaan worden. Ik speel m trouwens gewoon af op PowerDVD Heb jij (degene die m ook heeft) in t eerste scherm een jongen uit die film (ik noem geen NAMEN of TITELS) en dat je dan rechts op play moet klikken met op de achtergrond muziek van ENYA - MAY IT BE? Grtz Harry Potter
Link naar reactie
#1 LOTR II is al uit op DVD in USA! #2 Het downloaden van films is, net zoals muziek, in Nederland niet illegaal!!! Onze auteurswet kent geen bescherming heirtegen. Alleen het aanbieden is strafbaar. Iedereen mag een kopie voor eigen gebruik in zijn bezit hebben ongeacht of hij het orgineel in zijn bezit heeft. Offtopic...Maar ik wil het toch even kwijt......... :lol:
Link naar reactie
[quote:985ca44dc0="Gerard Timmers"]#1 LOTR II is al uit op DVD in USA! [/quote:985ca44dc0] Waar kan je die kopen? Kon zo snel nergens een vermelding vinden van de release van LOTR II op DVD. Op www.lordoftherings.net staat ook nergens dat de film al op DVD is uitgebracht... [quote:985ca44dc0="Gerard Timmers"] #2 Het downloaden van films is, net zoals muziek, in Nederland niet illegaal!!! Onze auteurswet kent geen bescherming heirtegen. Alleen het aanbieden is strafbaar. Iedereen mag een kopie voor eigen gebruik in zijn bezit hebben ongeacht of hij het orgineel in zijn bezit heeft.[/quote:985ca44dc0] Er is wel een voorwaarde: je moet die kopie zelf gemaakt hebben en je mag die niet aan een ander uitlenen/weggeven. Als iemand anders voor jou een kopie van een film maakt, dan valt dit niet onder 'kopie voor eigen gebruik'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...