Ga naar inhoud

was ruikt niet fris na wassen


Aanbevolen berichten

Hallo, naar van alle hande pogingen incl bellen naar de whirlpool klantenservice ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen. Mijn was ruikt niet fris na het wassen. Niet dat het stinkt maar de echte fris gewassen geur zit er gewoon niet aan. Ik heb inmiddels alle tips op internet opgevolgd waar onder; lege trommel draaien met schoonmaakazijn, idem met soda en ook een vaatwastablet. Al elk afzonderlijk natuurlijk. Was regelmatig op 95 graden en zoals ze mij aan de telefoon adviseerden van whirlpool ook was gedraaid op 60 graden met de intensieve spoeling knop zodat deze iets meer water neemt. En niks maar dan ook niks helpt!! Rubbers houdt ik schoon, wasmiddel bakje is schoon en daarbij is het een wasmachine van nog geen jaar oud! Iemand nog tips? Ben inmiddels behoorlijk gefrustreerd omdat ik mijn was gewoon biet die lekkere geur kan geven. Ook verschillende wasmiddelen heb ik dus gewenning aan de geur kan het niet zijn. Alle tips zijn welkom!
Link naar reactie
Er staat nog een lang nummer in de deurrand. Laat de machine eens een was doen op zijn hoogste temperatuur zonder wasmiddel en wasgoed. Zie je nu schuimvorming? Ja: dan gebruik je te veel zeep. Gebuik je poeder of vloeibaar en doe je dit via het zeepbakje of rechtstreks in de trommel. Indien via het zeepbakje: Giet daarna eens heet water via de zeepbak naar binnen, mogelijk heb je zeep ophoping in de slang tussen zeepbak en kuip.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 jaren later...
Heb exact hetzelfde probleem. Nieuwe wasmachine. De computer, verwarmingselement en trommel werden ondertussen door de verkoper vervangen. Ik weet echt niet meer wat ik eraan kan doen. FRUSTREREND dat is het Wel. Elke machine meermaals laten wassen. En dan nig de muffe geur. Net alsof de was 10 dagen in de trommel zat. Word er gek van.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...