Ga naar inhoud

No subs bij dvd backup


Aanbevolen berichten

Hoi Ik heb het volgende probleem. Als ik een DVD backup maak, en op diverse manieren de subtitels erbij maak, komt het toch telkens voor dat het op mijn standallone niet de subs te zien zijn. Terwijl ze er wel opstaan want op de puter werkt het wel, in de meeste gevallen. Kan dat eventueel iets met Nero te maken hebben? Dat zo'n nero dvd niet lekker in mijn standallone meespeelt? Enig idee? Greetz
Link naar reactie
[quote:ba0e6a6ea3="J.A.Maurer"]Nee dit let niet aan nero of hoe je de svcd hebt gemaakt. De oorzaak is je stand -alone dvd speler de meeste ondersteunen het niet van een svcd , deze zien ze als een compact-disc Sommige phillips spelers kunnen het. Ik zelf zet de ondertiteling permanent op de svcd.[/quote:ba0e6a6ea3] Ik maak geen svcd. Met ifoedit doe ik het en dan is het gewoon dvd files. Vobs en dergelijke. Met svcd is het no problem, die worden met vitual dub en tmpgenc prima erop gefikt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:2c5751e106="sheila"]op je afstandbediening van je dvd speler zit een knopje subt dit is om de ondertitelingen te selecteren zo ook een knopje audio voor als je meerdere talen hebt en dus een andere wilt selecteren succes sheila[/quote:2c5751e106] Hoi, Bedankt voor je reaktie. Alleen daar had ik zelf ook al aan gedacht :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...