Ga naar inhoud

Miele W705 pakt geen water bij voorwas,


Koos-189

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hallo Harry en Miele expert, Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik nooit voorwas normaal gesproken, meestal hoofdwas of kortwas. Ik heb net het geprobeerd witbont met 60 graden. Het gebeurt NIKS, geen water toevoegen, geen energie verbruiken. Het wordt maar 7.5 watt in gebruiken genomen. Je hoort alleen wat geluid komt uit de klok. Als de klok op Wolwas gezetten, dan werkt de machine goed. Graag jullie reactie, Koos
Link naar reactie
Hallo, confirmed! Ik heb vandaag de klok open gemaakt en idd. er zijn een aantal punten afgebroken, dus maakt tie ook geen contact meer. Geprobeerde om een bypass te doen, heel erg lastig. Opgegeven!!, ben nog zoek naar een gebruikte klok timer (CR 8001), heeft iemand een idee over? Eeen nieuwe halen is te duur (boven 350 euro:)). Alvast bedankt, Koos
Link naar reactie
Harry, Kost veel moeite had ik een klok gekocht uit België, maar is het niet van mijn type. Mijne moet 2140274 zijn. Die was 2140275. Ik had geïnstalleerd en werkt de ding niet. Heel jammer!. Ik had goed geprobeerd en mijn 26 jarige W705 toch wil R.I.P. Ik geef het op anders kost veel te veel om hem weer leven te krijgen. Veel danken aan jullie me hulp geschoten. Was geweldige geweest! Nogmaals bedankt! Groeten, Koos
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...