Ga naar inhoud

overburnen met nero


Aanbevolen berichten

ik heb vannacht een filmpie overgezet naar mgp door middel van movie jack. ik wilde em op een 100 min cd branden maar bij movie jack geeft ie een foutmelding. Nu heb ik de moviejack extensie *.mj omgezet naar *.mpg en kan ik het helegeval ook in nero branden als het goed is. ik knal de 100 min cd (die alleen bij overburnen gebruikt kunnen worden) en maar met nero een video cd. ik stel het overburnen op 99 min in, maar als ik dan wil branden geeft ie aan dat de hoeveelheid data die op de cd kan te weinig is. wat te doen? extra gegevens: - 100 min cd (80 min cd, maar met veilige overburn marge tot 100 min, volgens de doos) - movie.mpg (835 mb zo'n 82 min, moet dus op 100 min kunnen) - Nero versie 5.5.9.14 - hp cd writer 9300 series
Link naar reactie
[quote:c576eb408a="Markam"]movie.mpg (885 mb zo'n 82 min, moet dus op 100 min kunnen)[/quote:c576eb408a] Dit is niet per definitie waar. De bestandsgrootte is bitrate afhankelijk-> 82 min. is niet per definitie 885MB en andersom. Die 100 minuten capaciteit vertaald zich naar 878,5MB data(703MB/80min=...x100min=878,5MB). Dat wil zeggen; als je een ISO data CD brandt (Mode 1 of 2).
Link naar reactie
[quote:9c5ee22227="Markam"]maar zelf dan zou ie em alsnog moeten branden, want er is genoeg ruimte[/quote:9c5ee22227] Lees nou eens goed: [quote:9c5ee22227="Markam"]885 mb[/quote:9c5ee22227] ...en... [quote:9c5ee22227="Captain_Kansloos"]Die 100 minuten capaciteit vertaald zich naar 878,5MB data(703MB/80min=...x100min=878,5MB)[/quote:9c5ee22227] 1 + 1 = ?...
Link naar reactie
HP staat niet bekend als zijnde overburn vriendelijk. Wil niet meteen zeggen dat het helemaal niet kan. Je zal even moeten zoeken op Internet tot hoever jouw model (ik neem aan dat je duis een HP hebt) gaat. [quote:893c446ee2]"Waar moet ik dan zoeken?"[/quote:893c446ee2] Wat een toeval dat je dat vraagt :D dat heb ik net even voor je opgezocht! :lol: (je moet toch wat op een vrijdagmiddag...) Diet is een goede lijst: http://www.feurio.com/English/Writerdb/frame_list_ide.html
Link naar reactie
het is net gelukt. overburnen kan bij mijn writer alleen als je disc-at-once/96 aanzet en niet alleen disc at once. rare is wel dat ie elke keer een buffer under run aangeeft (ook bij de laagste snelheid branden) en de cd mislukt omdat ie niet afsluit. de vcd draait dan echter wel gewoon in m'n stand alone dvd, dus er is alsnog geen probleem iedereen bedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...