Ga naar inhoud

Wasverzachter direct weg


sander.van.r

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb problemen met een wasmachine van nog geen jaar oud. Het is een whirlpool primo 1407. Het probleem is dat bij het begin van het programma de wasverzachter direct weg wordt gespoeld. Plus dat aan het eind van het programma het bakje voor de wasverzachter vol water staat. We hebben alles al een keer goed schoongemaakt, maar het lijkt mij eerder iets anders te zijn omdat er gewoon te vroeg water bij komt. Iemand enig idee? Groet, Sander
Link naar reactie
Hallo, Dank voor uw reactie. Ja, het dingetje in het midden zit goed, ik kan hem niet verder vastklikken ofzo. Op dat stuk zweeft hetgeen war Max staat wel enigzins van de bodem van het reservoir af, maar gezien het een overspoel techniek betreft heeft dat geen effect en lijkt het mij zo te horen. Voorheen was aan het eind van een programma het bakje leeg, er bleef geen water in staan. Het service nummer is 8592 0561 2011
Link naar reactie
De wasverzacht spoeling word gedaan door een bepaalde volgorde van aansturing van de voor en hoofdwas klep van het inlaat ventiel. Hier lijkt iets mis te zijn. Met de oudere versies van vergelijkbare machines was er een probleem met de bevestiging van het inlaat ventiel. Deze kon draaien waardoor de kabel los getrokken werd. Dit probleem is echter al lang verholpen. Neem contact op met je leverancier, laat zij kijken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...