Ga naar inhoud

blauwe films


Aanbevolen berichten

Hallo forum. Nadat ik een film gedownload had in kazaalite,kon ik een codec downloaden in windows media player,.Wat ik toen gedaan heb.Sinds dien zijn al me fims in het blauw.Ook de nieuwe.In het lijstje van videocodecs staan naast de standaart windows xp codecs deze video codecs:ms-mpeg-4mpeg-4videocodec en divx5.01codec[deze laatste weet ik heb je nodig voor het afspelen van de meeste films van kazaa.,sorry ik ben een leek op computer gebied]Ik heb w.m.p.9 daarna geinstaleerd maar dat hielp niks.Ook divxplayer opnieuw geinstalleerd.[eerst verwijdert,waarmee ook de videocodec divx5.01]Maar als ik in apparaat beheer de mp-mpeg-4mpegvideo codec wil verwijderen komt die steeds terug. Bij ondersteuningsupport van mijn computer[legend.p42.5,256mb ram.nvidea gforge 4 64 mb,columbia moederboard]adviseren ze mij om alles opnieuw te installeren.Het gekke is[voormij dan]dat de films met subsync wel weer goede kleuren hebben.Dan verschijnt er een groen peiltje rechts onder waar ik in een menu iets met de kleuren kan doen.Maar alleen dan is het beeld goed.Ook divxplayer en winamp3 player spelen zonder subsync films af in het blauw.Ik kan de kleuren met een plug in in w.m.p. nog wel enigzins bijstellen maar het is niet de zelfde kwaliteit als voorheen.KAN IEMAND MIJ AUB HELPEN.Bij voorbaat bedankt. Een computer leek. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...