Ga naar inhoud

Miele novotronic w151f


Gerjan58

Aanbevolen berichten

Ik heb een "nieuwe" wasmachine gehaald. een Miele novotronic w151f. Volgens de handleiding aangesloten, en het programma op witte/bonte was 40 graden gezet. Hij begint dan wel wat te doen. Het klinkt alsof de trommel langzaam draait oid, maar verder komt hij niet. Dit zou het programma moeten zijn om de spoelstop in te stellen. Weet iemand hoe lang dit normaal gesproken duurt. En wat het probleem kan zijn waarom hij niet doorgaat/stopt met dit programma?
Link naar reactie
Eerst een programma op 60 graden draaien dus katoen zonder belading en dus dan niet eerder aan de knop draaien voordat hij op einde kreukbeveiliging staat Pas daarna de klep openen. En dan kan je wassen wat je wilt doen Het is wel zo dat deze machine al aardig wat jaren oud is. Dus de kans dat er iets anders aan de hand is is groot maar san moet je goed vertellen wat er aan de hand
Link naar reactie
Als ik hem op 60 katoen zet gaat het lampje "wassen" knipperen, en doet hij verder niets. Als ik de handleiding volg, en hem op 40 graden katoen zet doet hij wel iets, maar daar blijft hij dan continu op steken. het klinkt alsof de trommel wel draait, maar daar blijft hij dan op steken. Zelfs na een nacht "draaien" blijft hij op hetzelfde punt steken. Zal dus wel wat mis mee zijn. Vraag is dan alleen wat.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...