Ga naar inhoud

muziekkwaliteit bij winamp3


Aanbevolen berichten

Ik - blij dat winamp eindelijk ook video'tjes afspeelt - installeer dat programma'tje. Blijkt dat de geluidskwaliteit op niets trekt... Dit zal wellicht niet aan het programma liggen, ook mijn pc geeft goeie kwaliteit bij Windows Media Player... Een stem in combinatie met een akoustische gitaar wordt mooi weergegeven, maar op het moment dat de elektrische gitaren erbij komen is de rest niet meer hoorbaar... :cry: Ik hou wel enorm val elektrisch gitarengeweld, maar er zijn grenzen. :o Als ik de balance naar één kant verschuif, is de muziek dan wel van goeie kwaliteit, maar blijft de muziek over twee boxen spelen. Rustige liedjes zijn in dit geval dan weer niet te aanhoren. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:7dd16e1808="Aerypton 2"]Ik - blij dat winamp eindelijk ook video'tjes afspeelt - installeer dat programma'tje. Blijkt dat de geluidskwaliteit op niets trekt... Dit zal wellicht niet aan het programma liggen, ook mijn pc geeft goeie kwaliteit bij Windows Media Player... Een stem in combinatie met een akoustische gitaar wordt mooi weergegeven, maar op het moment dat de elektrische gitaren erbij komen is de rest niet meer hoorbaar... :cry: Ik hou wel enorm val elektrisch gitarengeweld, maar er zijn grenzen. :o Als ik de balance naar één kant verschuif, is de muziek dan wel van goeie kwaliteit, maar blijft de muziek over twee boxen spelen. Rustige liedjes zijn in dit geval dan weer niet te aanhoren. Wie kan mij helpen?[/quote:7dd16e1808] Dus als je de balance naar een kant verschuift hoor je het geluid nog op twee boxen? Weet je dan wel zeker dat het aan winamp ligt en niet aan je geluidskaart of zo? /me heeft winamp3 overigens al na een kleine week er weer afgegooid. Trekt te veel geheugen, is te langzaam en te onhandig, enz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...