Ga naar inhoud

AEG Carat 41288 Update start niet meer


BlackLite

Aanbevolen berichten

Hi, Mijn AEG 41288 Update wilt niet meer starten. Wanneer ik hem aan zet (bijvoorbeeld op 40 graden was) branden alleen de lichtjes deksel (groen) en parkeerstand (rood). Geen van beide knippert. Geen een knop lijkt te reageren en de display laat ook niks zien. Hier heb ik nog een paar nummers die op mijn wasmachine staan: E-Nr. 913760921 Typ. 95P22699 Prod Nr. 913760921 Fer.-Nr. 15000025 Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Link naar reactie
Wederom bedankt! Ditmaal is het gelukt, hij werkt weer! Ik kan niet voor de volle honderd procent met zekerheid zeggen waar het nou aan lag, maar ik heb sterk het vermoeden dat het inderdaad het 2e module was. Ik heb iedere kabel in de machine waar ik zo bij kon nogmaals aangedrukt. Ook heb ik de eerste en 2e module geopend, bij de 2e was de printplaat zeer vuil. Helemaal zwart van de kool. Ik heb die schoongemaakt en alles weer in elkaar gezet, vanaf dat moment werkte de wasmachine weer. Nogmaals bedankt voor de hulp! Ik ben erg dankbaar en ben nu volop wasjes aan het draaien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...