Ga naar inhoud

TV TOOL---- zwart/wit beeld


Aanbevolen berichten

Ik heb het programma tv tool geinstalleerd. Alles werkt prima, alleen heb ik zwart/wit beeld op mijn tv ipv kleur :evil: Ik heb als instellingen Pal, 640x480, en desktop bij picture size. Op deze manier krijg ik een mooi vol beeld op mijn TV (geen randen zoals bij Nview) Ik heb de help-file van tvtool er al op na geslagen etc, mijn 40.41 drivers vervangen door 28.32 zodat ik resluties in tv tool kan aanpassen (met 40.41 ging dit niet) maar nergens kan ik vinden hoe ik kleur krijg!!!!!!
Link naar reactie
Hallo, Rare vraag misschien maar staat TV-Tool wel op PAL B/G? Op die manier is het composiet video want het kabeltje mengt kleur en helderheid die bij S-video gescheiden zijn. Een vraag van mijn kant, ik heb nogal veel overscan en kan geen "desktop" kiezen. Mijn kaart is een GF2GTS met een CH7007 chip. Welke versie van TV tool gebruik je? En wat voor TV chip zit er op die GF4? Groeten.
Link naar reactie
hallo, Ik weet niet hoe oud de tv is maar er zit wel scart op, met nview werkt alles naar behoren, kleur en goed beeld, beter als op de monitor. Vooral gedownloade Avi's komen op de tv beter naar voren. Alleen die zwarte randjes!!! Op die manier is het beedl van mijn 19inch niet veel kleiner dan mijn tv. Ik heb vandaag een nieuw scartblokje gekocht, een met een svga ingang! de oude was composiet! Ook dit werkt niet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...