Ga naar inhoud

Welk programma heeft de voorkeur?


Aanbevolen berichten

Ondertitels verwerk ik wel niet via GKnot (VobSub) maar met het programma SubRip. Vind ik handiger.[/quote] Op de eerste plaats, perfecte site die je heb. Ik heb er al goed gebruik van gemaakt. Alleen heb ik daar wel een probleempje mee. Het volgende doet zich altijd voor, als ik die 'Compressibility Check' gedaan heb zou ik dus die waardes moeten hebben. Alleen die waardes staan er nooit. Wat doe ik fout of ????? Misschien is dat ook wel de reden waarom ik de Avi niet zou mooi vind. Tevens zou ik zelf wel de ondertiteling erbij willen hebben. Als dat met GKnot ook kan zou ik dat graag willen weten. Bedankt alvast. Hoop snel weer wat te horen.
Link naar reactie
XPfrustratie Dat je geen waardes krijgt, wijst erop dat divx 5 niet of niet goed geïnstalleerd is. Een andere mogelijkheid is dat je ook nog de oude divx 4 op je pc hebt staan. Oplossing: verwijder alle divx-codecs van je pc en (her)installeer divx 5.02 (basic of pro). Via Virtualdub kan je trouwens eenvoudig nakijken welke video-codecs er op je pc staan: Virtualdub - menu Video - Compression Dit probleem komt al eens meer voor, daarom dat ik op de site vermeld dat je nà een (her)installatie van GKnot ook de divx5-codec moet (her)installeren. Anders durft GKnot al eens een verkeerde codec gebruiken...
Link naar reactie
XPfrustratie Het is niet dat het niet kàn, maar ik raad het wel af. Ik heb je een privé-berichtje gestuurd met de uitleg voor GKnot. Aparte ondertitelingsbestanden (zoals srt) bieden namelijk het voordeel dat je bij het afspelen van de film, het formaat/kleur/positie e.d. van de ondertiteling kan aanpassen, je kan ze zelfs uitschakelen. Je kan er dan ook eenvoudig met de kladblok wijzigingen in aanbrengen. Daarnaast zijn het dan ook nog eens heel kleine bestanden, slechts enkele 10-tallen kB's.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...