Ga naar inhoud

Zanussi ZWG 6140 P Start miet


S.Watson

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
beste Harry0 Ik heb ook een zanussi wasmachine type nummer: ZGBP 6140P 2 en half jaar oud. De deur was vergrendeld dus ik heb de stekker er uit gehaald zodat ik de deur weer open kon doen. Er was geen water weg gepompt dus wilde nadat ik de filter had schoongemaakt het programma pompen aanzetten. Hij begrijpt alle programma's wel maar als ik op start druk wordt alleen de deur vergrendeld maar verder niets... De reset knop start/stop + super snel kan niet want er zit geen super snel knop op bij mij, maar heb start/stop + extra kort ingedrukt. Ik krijg twee keer kort echter elkaar een rood lampje rustig gevolgd door 1x een groen lampje. Dit herhaalt zich. Wat nu verder te doen? Hoor het heel graag Groeten Jeroen
Link naar reactie
Volgens mij klopt je type nummer niet. Graag het juiste vermelden en ook het lange nummer graag. Je hebt de E21 melding, verstopte of defecte pomp of een verstopping tussen kuip en pomp. Verwijder het filter. Kun je het schoepje van de pomp met je vingers draaien?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...