Ga naar inhoud

Welke 5.1 speakerset?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een 5.1 speakerset die aan deze eisen moet voldoen: - max. 200 euro - geluid van zeer goede kwaliteit, ook luid - sterke bas Om zo'n systeem te hebben voor die prijs moet ik natuurlijk ook op wat bezuinigen. Dit zijn voorbeelden wat de speakerset NIET moet hebben: - afstandsbediening (alhoewel wel handig) - ac3/dts decoder - steuntjes ofzo voor de speakers - extra software - digitale input/output (of zulke dingen, dus geen spdif of zoiets) - alle extra dingen die niet direct nodig zijn Nu dacht ik zo'n speakerset gevonden te hebben, nl. de midiland S4 7100. Er was alleen één probleem te lezen op www.midiland.com: "discontinued" :( De set dient voor zowel games als voor dvd's (dvd's is het belangrijkste). Ik heb een goedkope c-media 8738 (6 channel) geluidskaart met minijack uitgangen, dus mag die speakerset volledig analoog zijn. Ik hoop dat er nog meer sets zijn zoals deze van midiland. EDIT: ik heb dit in het verkeerde forum gepost, kan iemand dit aub verplaatsen naar het juiste forum? :oops:
Link naar reactie
Wellicht ben je daar helemaal niet naar op zoek hoor maar waarom neem je niet gewoon een Creative Inspire 5.1 (kost ca 150 euro). dolby surround geluid en tja creative staat bekend om zijn kwaliteit, niets voor niets marktleider. Kijk op [url]http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=250[/url] zelf heb ik de audigy 5.1 en ik ben er dik tevreden mee super zuiver en perfecte surround bij DVD's afspelen succes
Link naar reactie
[quote:1c282606b0="juul"]Ik ben op zoek naar een 5.1 speakerset die aan deze eisen moet voldoen: - max. 200 euro - geluid van zeer goede kwaliteit, ook luid - sterke bas [/quote:1c282606b0] Juul, ik heb zelf een Philips A2.3 speaker set met ruim voldoende bas. (vind ik) Philips heeft ook Compact 5.1 channel Surround Power A 2600 http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml?divId=0&groupId=PCSTUFF&catId=MULTIMEDIAPCPRODUCTS_CAT&subCatId=PCSPEAKERS&productId=A2_600_00 B.C.E. www.bce.nl Philips A2.600 Boxen 600W Philips € 99,00 :wink:
Link naar reactie
En dit is mijn topsetje. Precies in jou budget. dit ding heeft 7 speakers en een subwoofer met uitstekende bas. echt een aanrader VideoLogic DigiTheatre LC (zilver) EUR 199.00 Ingangen: 2x cinch,Woofer: 6x cinch Uitgangen: 9pins DIN, [size=18:ccadb1c42a]4x 3,5mm front, center, Surround, subwoofer)[/size:ccadb1c42a] Vermogen: 1000 Watt PMPO / 62,5 W RMS (5x 7,5 W & 25 W subwoofer)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...