Ga naar inhoud

Balk bij tv-tool


Aanbevolen berichten

Heeft iemand enig idee? Het betreft een balk van ongeveer 10 cm die ik niet uit mijn tv-beeld krijg. Het beeld van de film lijkt wel een stuk naar beneden gezakt. Kan het soms zijn omdat ik een breedbeeld heb? In tv-tool heb je wel de optie om je beeld alle windrichtingen in te verplaatsen, maar die optie is bij mijn niet actief. :-?
Link naar reactie
Ken TV-Tool niet, maar is wat je bedoeld geen banner? Als dat zo is, moet je je ff registreren of... [b:8472609f8c][edit=15:40][/b:8472609f8c] Je weet dit waarschijnlijk al,maar toch: In WinXp kun je het ook zonder TVTool af, door je tv te laten detecteren, (instellingen>geavanceerd>apparaat sellecteren) Maar je zult je redenen hebben om TVTool te gebruiken denk...[/edit]
Link naar reactie
Neen, het is geen banner. Het is de soort balk die je bij smalbeeldfilms ziet. Alleen zit nu de zwarte balk enkel boven. Het beeld lijkt niet goed geplaatst. Ik krijg het echter met geen mogelijkheid naar boven geschoven. Adjust-optie staat in tv-tool uit. Misschien moet je je dan inderdaad registreren om die optie ook te hebben. Ik heb geen idee. Het is wel jammer omdat dit een vrij eenvoudig proggie is. Met mijn Asus software ging het allemaal stukken moeilijker (sprong mijn beeld steeds weer naar 640x480 en moest ik hem weer rebooten). Even voor de duidelijkheid: ik gebruik het om films op de tv af te spelen. Ook met de nieuwe detonator kun je een scherm kiezen. Maar wanneer je dat doet (heb ik nog niet geprobeerd), springt ie dan niet gelijk op tv? En hoe kom je dan weer op je monitor (tv staat nl. in een andere kamer, dus ik kan niet zien wat ik hier op de comp. doe). :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...