Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Naar eigenschappen van beeld, dan bij instellingen naar geavanceerd, en daar moet je dan ergens kunnen kiezen tussen tv, digitale monitor en analoge monitor. Dit is standaard zo te gebruiken, maar ik raad het programma tvtool sterk aan. Daarmee kan je bvb. het beeld uitrekken indien nodig, flickering wegwerken,... Te downloaden van www.tvtool.de
Link naar reactie
[quote:73f5c18a9a="Benmen"]ik kan er niet tussen kiezen dat is het probleem[/quote:73f5c18a9a] Dat komt omdat je de TV eerst moet laten detecteren. Dit gaat alleen als je kabels goed aansluit en Tv op bedoeld kanaal zet. Verder gaat dit gewoon goed in Xp, bij 98 moet je idd met TVTool gaan werken.
Link naar reactie
[quote:94b6ef64fb="Benmen"]Helaas moet ik het via mijn videorecorder doen... want er zit geen s-video aansluiting op mijn tv dus via scart aansluiting op de video ik kreeg gister wel beeld(met tvtool) alleen die letters van de destkop kon ik nie leze......[/quote:94b6ef64fb] Die kun je inderdaad niet goed lezen. De TV maakt de pixels wazig. Als je een DVD afspeelt, zul je er waarschijnlijk achterkomen dat het een beveiligd signaal is, oftewel: MacroVision. Je kan ook een converter kopen die s-video en stereo-cinch omzet in scart. Vervolgens sluit je deze aan op je TV. Deze configuratie heb ik ook en het werkt perfect. mzl, Ruud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...