Ga naar inhoud

HET IS GELUKT !! Toch een "menu" vraag en .bin .cu


Aanbevolen berichten

:D Het is me dan eindelijk gelukt om van dvd2svcd mooie svcd's te maken. Aanvankelijk lukte het niet en had ik alleen maar groene films. Experimenteren met dvd2svcd, leerde mij bij toeval dat de instelling "constant bitrate" in plaats van "constant quality" deproblemen oploste. Het lukt me overigens niet de titels met het menu te kiezen, alhoewel ik in dvd2svcd kan kiezen voor diverse talen subtitels. De optie "titels gelijk meebranden" loste ook dit probleem op. Toch heb ik nog een vraag. Hoewel de films uitstekend spelen, kan ik in mijn stand-alone pioneer geen menu kiezen/oproepen. Het zou volgens mij wel moeten kunnen. Iemand een suggestie ? Nog een vraag: Als de SVCD's klaar zijn, dan zijn er verschillende files gemaakt die het overigens allemaal doen als ik ze brand. Het programma maakt namelijk 'gewone' mpeg files die xxx mux..heten maar ook een soort mirror (.bin .cue). Wat is nu het verschil tussen de verschillende soorten files die ten slotte zijn gemaakt ? Ben benieuwd naar jullie reacties en bedankt voor de hulp en de adviezen. groet, Raymond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...