Ga naar inhoud

Adobe Premiere 6.02 en video editing met DC30+


Aanbevolen berichten

Sinds kort een nieuwe PC met een mobo voorzien > van een Via chipset KT133A. > Als ik in Premiere 6.02 een file importeer die > ik gecaptured heb, kan in het source scherm de > video niet bekijken, zwart scherm. > Tevens kan ik video ook niet in het project > scherm zichtbaar maken, scherm blijft zwart > Zet ik de file op de timeline dan kan ik hem wel > kijken in het program scherm. > Voorheen op mijn oude PC met een Intel BX > chipset had ik hier geen probleem mee. > Wie weet raad? > Theo
Link naar reactie
Hoe capture jij dan? Ik doe dat gewoon vanuit premiere, maar aangezien jij de file importeerd neem ik aan dat je die op een andere manier hebt gecaptured. Misschien zit daar het probleem. Anders zou het kunnen zijn dat je e.e.a. verkeerd hebt geinstalleerd. Bij mijn DV500+ moet je bijvoorbeeld eerst premiere installeren, daarna de hardware plaatsen en tenslotte de stuurprogramma's. Als de hardware er al inzit (bijvoorbeeld bij herinstallatie) kan het fout gaan. Het is mij overigens wel eens gelukt om na installatie van het OS de hardware in apparaatbeheer uit te schakelen i.p.v. de kast openmaken en capturekaart eruittrekken. Daarna premiere geinstalleerd, hardware weer ingeschakeld en stuurprogramma's geinstalleerd. In jouw geval zou dit betekenen dat je eventueel het volgende zou kunnen proberen: 1. Uninstal premiere en DC30 stuurprogramma's. 2. Verwijder in apparaat beheer alle hardware die met de DC30 te maken heeft en reboot. 3. Windows detekteerd nieuwe hardware, maar installeer nog geen stuurprogramma's schakel alles wat met de DC30 te maken heeft uit in apparaatbeheer en reboot. 3. Installeer Premiere. 4. Schakel alles wat je bij punt 3 hebt uitgeschakeld weer in en reboot. 5. Installeer stuurprogramma's van de DC30. Ik hoop voor je dat dit helpt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...