Ga naar inhoud

hoe een AC3-bestand te openen


Aanbevolen berichten

hallo mensen, ik heb nu een dvd geript met smartripper. toen ben ik verder gegaan met the guide die op [url]www.doom9.org[/url] stond en nu moet ik de goede audio kiezen. en dat heb ik gedaan maar nu moet ik controleren of ik de goede audio heb aangeklikt maar het is een AC3-bestand die hij later in de film verwerkt maar ik ken die AC3-bestand niet openen in m'n windows media player. maar ik moet wel controleren of ik de goeie heb gekozen. mijn vraag is: ken iemdand mij vertellen hoe ik een AC3-bestand ken beluisteren ??
Link naar reactie
oké als je de film 'geript' hebt, kan je in je Windows Verkenner het ac3-bestand beluisteren met je dvd software door met je rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor 'openen met...[je dvd-software (powerdvd, windvd,...] Een duidelijke Nederlandstalige omschrijving (vind ik toch) vind je op: www.sectie.tk (blijkbaar regelmatige updates) Ik ken zelf nix van rippen ec... maar 'k heb al wel enkele filmpjes succesvol gedivixd.?!?!! met goede kwaliteit. Idee Fix
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...