Ga naar inhoud

HULP gevraagd want ik word gek en heb vierkante ogen !


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ikzit me het hele weekend suf te lezen op diverse forums en ik kom er niet uit. Mijn pc staat inmiddels vol met allerlei progs en er gebeurt niet wat ik wil. Wat wil ik dan ? Simpel, een DVD rippen en omzetten naar SVCD. Ik probeerde dvd2svcd, met tmpgenc als encoder maar dat resulteerde in een uitsluitend groen beeld maar wel met geluid. (onderweg in het langdurige proces geen errors in de log) De Vob files kan ik met een viewer overigens wel goed zien. Ik heb nu MSARTRIPPER gedownload en weer mijn dvd geript, maar dan krijg ik een bestand dat niet door TMPGenc kan worden gelezen en gecodeerd. Ik wil graag TMPGenc gebruiken omdat dat erg goede resultaten geeft met mijn homevideo's. De vraag is nu, hoe produceer ik een 'rip' die tenslotte door tmpgenc kan worden omgezet naar SVCD (MPEG2) Ik mis dus, voorzover ik het snap, de stap tussen het rippen en het encoderen. Ik hoop dat iemand me op weg helkpen kan, want als ik eenmaal aan zo'n probleem ga zitten dan blijf ik aan de gang omdat ik het perse wil oplossen. Reeds VEEEEEL dank. Raymond
Link naar reactie
[quote:91da0092a4="Eusebio"]kijk effe op [url]http://www.vcdhelp.com[/url] misschien ken je daar wat wijzer uit worden. Ben ik al geweest. Is nu trouwens uit de lucht geloof ik want ik kom er niet meer in. By the way.over dat e-mailtje. Ik ken je alleen helpen als je wilt rippen naar een avi bestand[/quote:91da0092a4] Zou ik wel willen weten want ik geloof dat TMPGenc wel avi's lezen kan. gr Raymond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...