Ga naar inhoud

AVI via NERO op CD, waar afspelen


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn AVI file via NERO gebrand op CD. Ik dacht dat deze dan via een DVD recorder kon worden afgespeeld. Wie kan mij vertellen hoe het zit. Mijn zwager heeft op een stand alone Panasonic geprobeert om de CD af te spelen maar niks. :( Het schijn allemaal zo makkelijk te zijn maar ik zie het schijnbaar niet. Ik wil gewoon mijn AVI files bewaren op CD die ik in de toekomst gewoon kan afspelen en niet bergen met dure Mini DV bandjes te hoeven kopen. Zijn er mensen die nog tijd hebben om mij te matsen? Bedankt en fijne Pinksterdagen. :P
Link naar reactie
Nee, je kan (nog) geen DivX-files afspelen op een standalone DVD-speler. DivX Networks is en DVD-speler aan het onwikkelen die dat wel kan, ff wachten dus. De codec wordt niet bij de drivers geinstallerd want dat heeft er niks mee te maken. Download de nieuwste versie(5.02)van http://www.divx.com en speel ze af met Micro DVD Player(zoek met KaZaa), want dan kan je los de ondertiteling erbij doen. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...