Ga naar inhoud

Iets nieuws ontdekt DVD2SVCD


Aanbevolen berichten

Beste lezers, Ik ben koud twee weken met video aan het rommelen en zit bijgevolg veel op het internet allerlei daarmee samenhangende dingen te lezen. Zo ontdekte ik DVD2SVCD , een programma dat in 1x een DVD ript en gelijk klaarmaakt om er een (S)VCD van te maken. Het programma gebruikt allerlei andere programma's die erin verwerkt zitten zodat zelfs een leek (zoals ik) er met 1 druk op de knop mee overweg kan, althans dat is de bedoeling. Aldus probeer ik bij wijze van test een eigen DVD van Faulty Towers te rippen en er een svcd van te maken. Alles ging goed, het rippen tot en met het klaarmaken van de svcd bestanden. Echter, ik krijg slechts een groen beeld te zien, maar wel met geluid overigens. Ik heb me suf gezocht naar mogelijke oorzaken, de mij bekende handleidingen doorgelezen, alle instellingen gecheckt, maar ik zie geen oplossing. Misschien dat er onder jullie ervaringsdeskundigen zitten, die mij hierover iets meer kunnen vertellen. groet, Raymond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...