Ga naar inhoud

Waar,, DVDx Downloaden.??


Aanbevolen berichten

[quote:6aa9c7b252="Eusebio"]op mijn server ken je um downloaden klik op de onderstaande url en dan moet je um opslaan [url]http://213.10.213.14/downloads/DVDx_1_8a.zip[/url] many greetz Eusebio[/quote:6aa9c7b252] k'heb h'm gedownd, [b:6aa9c7b252]Dat Proggie is echt -=TOP=- :D VCD+NL ondertiteling en Divx Films met NL ondertiteling, En In Hoge Res. Het werkt Perfect,,[/b:6aa9c7b252] [b:6aa9c7b252]Mijn Dank is Heel Groot,,[/b:6aa9c7b252] :wink: mvg JC
Link naar reactie
[quote:4afb53f73c="Mista Outlaw"]misschien een domme vraag (heb geen zin om het progje te downloaden) maareh, wat kun je met dat progje doen?[/quote:4afb53f73c] Daarmee kun je DVD's op een makkelijke wijze rippen....met makkelijk wil ik hier zeggen dat je geen meerdere programma's(rippen, omvormen, branden) nodig hebt om hetzelfde eindresultaat te krijgen, dit progje is alles in één. Ken tot nog toe 2 van dit soortgelijke progjes: DVDx en DVD2svcd Kind kan de was doen dus! :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...