Ga naar inhoud

Welke (Stand Alone) DVD-Speler.?


Aanbevolen berichten

Op internet bij vcdhelp.com vindt je veel informatie. Hoever wil je gaan met DVD, is het geluid ook belangrijk ? (ik bedoel Dolby 5.1 en/of DTS) Neem in elk geval een Philips of Pioneer. Je moet in een winkel zelf gaan kijken hoe het beeld is, de kleur, dat is een kwestie van smaak. Let vooral bij Sony of het expliciet in de handeliding staat dat de DVD CD-R en CD-RW aankan, anders loop je tegen een teleurstelling aan.
Link naar reactie
Nou was ik vanmiddag in de mediamarkt en daar hadden ze de Daewoo 8000F weer voor 119 Euro. Ik heb m dus maar meegenomen. Thuis direct maar even getest met van alles en nog wat Volgend apparaat/doos specs : dvd/vcd/cd/mp3/svcd/cdrw/cdr Dvd speelt ie als de beste Vcd 1 op cdr : OK SvCd op cdr :OK Svcd op cdrw:OK Cdr met Mpeg1 bestand : Speelt ie ook !!! (wel handmatig net als mp3 selekteren mp3 op CDR : OK (dir structuur op TV) Outputs Optical out Coax out S-video out Scart out Video out+ Audio l+r Dolby digital en DTS out kleur Zilver Display simpel Nederlandse handleiding (bij media markt even vragen naar de RegioVrij Cd, krijg je gratis erbij) Waarom deze dan 1 ik vind het een prachtding voor 119 euro 2 hij doet wat ik er van verwacht 3 natuurlijk zijn er betere apparaten , ik denk dat over twee jaar een dvd speler dig out voor beeld heeft en TV een Dig in . Peter
Link naar reactie
[quote:3164e8da3e="Bosje"]Kwestie van smaak etc.. 8) Als je het goed vindt, dan is het ook goed. Ik neem aan dat je AV receiver heb met 5.1 en DTS decoder ? Regio Vrij : is ie ook RCE Proof ?[/quote:3164e8da3e] Ik heb deze bij mijn vrouw losgepeuterd, 5.1 setje is (voorlopig) nogo :lol: . Of die rce proof is weet ik niet. Nu is de kans dat ik een dvd anders dan regio 2 krijg klein. Ik zal m meer gebruiken om mijn eigen video's op weer te geven. Geluid is dus ook voldoende voorlopig. Peter
Link naar reactie
Gezien de kosten van een beetje 'home cinema'-set zou ik er een paar nieuwe gordijnen of op z'n minst een nieuw bankstel tegenaan gooien ;) Ik hoefde gelukkig niet uit te leggen waar ik bijna 2000 Euro voor nodig had ;) // -- Dus niet het klinkt niet, maar meer 'die gordijnen passen niet bij die luidsprekers, zullen we nieuwe kopen ?' ... oh, ik dacht dat je luidsprekers bedoelde ;) :evil:
Link naar reactie
[quote:5a7489cc06="JC"][quote:5a7489cc06]Nou was ik vanmiddag in de mediamarkt en daar hadden ze de Daewoo 8000F weer voor 119 Euro.[/quote:5a7489cc06] Ben vandaag ook nog bij de Mediamarkt (Rotterdam) geweest, Maar daar stond ie voor 149 €uro...?? in de aanbieding,,?? mvg JC[/quote:5a7489cc06] In Mediamarkt Groningen was ie vandaag 25 mei nog steeds 119 euro's. Misschien maar even vragen in Rotterdam hoe en waarom. Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...