Ga naar inhoud

Frontier Labs NEX II installeerd niet


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een Frontier Labs NEX II draagbare MP3 speler besteld. Alleen heb ik problemen met het installeren van het ding. Ik draai Win2000 prof en die zou hem meteen moeten herkennen. Dat doet ie op zich ook, want hij noemt het ding bij naam. Het gaat eigenlijk pas mis op het einde van het installatie proces. - hij vind nieuwe hardware - noemt het beestje bij de naam en de wizzard start op - hij zoekt en vind een geschikte driver - gaat de driver installeren - eindigd met de mededeling: [b:5321236794]Error, The installation failed because a function driver was not specified for this device instance[/b:5321236794] Ik heb werkelijk geen idee wat hier bedoeld wordt. Omdat ik dus echt geen idee heb, hier nog wat (waarschijnlijk overbodige) info: - ik draai dus Win2000 prof - AsusP2b mobo - draai verder nog een Epson printer, en een Philips webcam op USB. [edit] ik heb het ding zojuist proberen te installeren op de PC van mijn huisgenoot (Ook Win2000 prof) en daar draait ie zonder problemen. [/edit]
Link naar reactie
Je kan het volgende proberen(helpt soms): Start de pc opnieuw op zodat de wizzard nieuwe hardware verschijnt en kies voor het installeren van een stuurprogramma van diskette. Wijs indien aanwezig naar het *.inf bestand dat meestal wel in de setup van de installatie software zit en kijk wat er gebeurd, als er geen *.inf aanwezig is kan je ook gewoon de setup.exe starten en kijken wat er gebeurt...... Als de wizzard nieuwe hardware niet verschijnt bij het opstarten kan je ook naar apparaat beheer gaan , zoek het apparaat op en kies voor "stuurprogramma bijwerken" (of opnieuw installeren) Bovenal: lees de "readme" die bij de software zit, mogelijk moet er iets speciaals gedaan worden, gebeurt wel vaker onder w2000...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...