Ga naar inhoud

De beste en mooiste speakers?


Aanbevolen berichten

Wat is je budget?? En wat wil je er mee gaan doen spellen/muziek/film :S ?? Voor €150 heb je de Creative Inspire 5300, een 5.1 geluidsset.. Deze zijn goed en zien er mooi uit.. tuulijk zijn er ook andere merken, gewoon ff naar testen zoeken in pc bladen en op internet, bijvoorbeeld op: http://www.tomshardware.com
Link naar reactie
[quote:fa18247921] Op 14-05-2002 16:49 schreef 2FAST: Wat is je budget?? En wat wil je er mee gaan doen spellen/muziek/film :S ?? Voor €150 heb je de Creative Inspire 5300, een 5.1 geluidsset.. Deze zijn goed en zien er mooi uit.. tuulijk zijn er ook andere merken, gewoon ff naar testen zoeken in pc bladen en op internet, bijvoorbeeld op: http://www.tomshardware.com [/quote:fa18247921] Zijn deze boxen ook goed compatible met mijn Creative soundblaster live! Player 5.1 ? Of moet ik eerder een audigy kaart?
Link naar reactie
[quote:17404e60a7] Zijn deze boxen ook goed compatible met mijn Creative soundblaster live! Player 5.1 ? Of moet ik eerder een audigy kaart? [/quote:17404e60a7] Die zijn heel goed compatible met je SB Live 5.1 set... :smile: Ik zelf heb de voorganger van de 5300, de DTT 2200 ook een 5.1 geluidsset van Creative met een Live 5.1, zeer tevreden mee en helemaal geen problemen.. :smile:
Link naar reactie
Voor mij geen soundblaster speakers. Ik heb mijn gewone versterker op mn pc aangesloten met daarop mijn magnat zuilluidsprekers. Klinkt echt perfect....... Wat voor sb-speakers je ook koopt, je zal nooit hetzelfde effect bereiken als met je gewone verstreker. Let wel op dat je met je gewone versterker snel last hebt van een aardlus, daar zou je dan een groudloop-isolator tussen kunnen zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...