Ga naar inhoud

dvd speler is "traag"


Aanbevolen berichten

ik heb een pc met een 16 speed dvd-rom van pioneer (DVD Pioneer 115 16x40 IDE) ik heb wat problemen met de snelheid van me dvd-rom. Als ik een film van 700mb op me hd wil zetten (IC 35L040AV-VA (40,0GB / 7200rpm)) duurt het zeker 8 minuten voordat ie er helemaal erop zit, en als ik hetzelfde probeer met me brander (Lite-on 12×10×40) dan is het in 4 minuten gedaan, weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? ik zelf denk dat er iets kapot is...
Link naar reactie
[quote:53914f1591] Op 12-05-2002 6:17 schreef SplashJoin: En hoe doe ik dat met xp [/quote:53914f1591] Start > rechter muis knop Deze computer > Eigenschappen > Hardware > Apparaatbeheer > dubbel klik IDE ATA/ATAPI-contollers > dubbel klik op Secondair IDE-kanaal (of Primair IDE-kanaal) > Geavanceerde instellingen.
Link naar reactie
SplashJoin: Is die film van 700 MB één groot bestand of meerdere kleine bestanden? Meerdere kleine bestanden kopieert altijd langzamer dan één groot bestand. Ik heb even getest met één groot bestand van 637 MB. Pioneer-DVD-ROM-106 > ongeveer 145 seconden. Aopen 16Xdvd ongeveer 130 seconden. Ik neem aan dat die film op een CD-ROM schijf staat. Als je die film met je DVD naar harddisk kopieert, en luistert naar het geluid van de DVD drive, klinkt dat dan anders dan het zou moeten zijn? Dus dat jouw DVD speler moeite heeft met lezen. Heb je al een ander CD-ROM schijf geprobeerd? [ Dit bericht is bewerkt door: jolo op 2002-05-12 21:13 ]
Link naar reactie
nee het is gewoon 1 grote film ik heb gewoon een paar films geprobeert op beide spelers, maar met me brander gaat het gewoon sneller _________________ Wie het laatst lacht, lacht het best !!!!!! whoehahahahahahahahahahahahahahahahaha [ Dit bericht is bewerkt door: SplashJoin op 2002-05-13 01:15 ]
Link naar reactie
[quote:153ff474b0] Op 13-05-2002 21:46 schreef SplashJoin: hmm jah, maar hij heeft altijd al als slave op hdd gestaan... [/quote:153ff474b0] Als je DVD speler vroeger wel goed werkte dan zal er toch iets veranderd zijn. Als dat niet in de hardware is, dan misschien in de software. En als je een video DVD afspeelt, gaat dat dan wel zonder haperingen?
Link naar reactie
Bedoel je Windows opnieuw installeren met of zonder format c: ? Is die CD-ROM schijf met die film wel in orde? Géén vingerafdrukken en/of krasjes. Probeer anders of een andere DVD speler wel goed kopieert. Als je die niet hebt kun je DVD speler proberen als secondair master. Meer advies over dit probleem kan ik je helaas niet geven. Suc6 :smile:
Link naar reactie
Bedankt voor je advies, ik heb windows xp opnieuw geinstaleerd met format c: en ik zal wat rommelen met master en slave instellingen. Thx voor je geboden hulp _________________ Wie het laatst lacht, lacht het best !!!!!! whoehahahahahahahahahahahahahahahahaha [ Dit bericht is bewerkt door: SplashJoin op 2002-05-15 07:43 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...