Ga naar inhoud

Kopieeren videoband


Aanbevolen berichten

Dat wilde ik als tweede optie nog aanhalen mocht het op software-wijze niet lukken. Om het wat duidelijker te stellen: sommige videobanden hebben een macrovision kopier beveiliging , bij Conrad kan je kastjes kopen die het Macrovision beveiligings signaal uit de video filtert, het signaal gaat dus het kastje in en komt er "gezuivert" uit. Er zijn voor sommige modellen video kaarten echter ook software patches (hack) die het macrovision signaal uitschakelt. Of deze er ook is voor de Marvel weet ik nietr, ff zoeken dus op bv. divx-digest.com
Link naar reactie
Op een eigen band zit GEEN (Macrovision) kopieerbeveiliging, dat is uit te sluiten. Ik heb bij het capturen van eigen opnames echter ook wel eens een dergelijke melding gezien. Dat kwam omdat ik de opname op de PC al had gestart terwijl de videorecorder nog in de pauzestand stond. Merkwaardig genoeg krijg je dan een of andere vage Macrovisionmelding. Het moet dus net andersom, band starten, en dan pas de opname op de PC starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...