Ga naar inhoud

Problemen freecom en nero bij audio branden


Aanbevolen berichten

Ik ben nu al weer een aantal dagen aan het rotzooien om het vo;gende probleem op te lossen. Ik heb een Freecom brander 16x10x32x, hij heeft gewerkt met nero 5.5.7.2. Maar nadat ik de loveletter worm op de pc heb gehad, werkt de brander niet meer met mp3 bestanden of wav bestanden. Meest voorkomende foutmelding is Wrong Block Adress, simulatie (branden wordt te duur) is mislukt. Als ik echter gewone programma files simuleer, gaat dit wel. CD rom maken dus, alleen heel raar, een CD rom met mp3 gaat dan ook weer fout. Heb wel ook directCD op de PC staan. Kan ook niet ontdekken of Nero Freecom ondersteunt, hij ziet de schrijver als een NEC 7800 brander. Strange he???????? Kunt U hulp bieden? Alvast bedankt.... mvg Theo.
Link naar reactie
Wanneer je een virus hebt gehad is het natuurlijk altijd een beetje tricky om te achterhalen waar het fout gaat, je weet immers niet precies wat er allemaal gemold is. Heb je al een nieuwe install van Nero geprobeerd? Daarnaast is iid DirectCD samen met Nero niet de meest stabiele combinatie. Waarom gebruik je trouwens niet InCD voor dat werk, ipv DirectCD? Als het allemaal niet wil lukken denk ik dat een volledig nieuwe installatie van windows de meest voor de hand liggende keuze wordt...
Link naar reactie
Beste Kapitein, Dat van CD direct, had ik gisteren nog ergens gelezen, dus die heb ik verwijderd en daarna nog eens opnieuw nero geinstalleerd. Het bleef echter van hetzelfde. Het rare is dat hij wel gewone files doet simuleren, maar geen wav of mp3. Ook niet als iso CD. Toch bedankt voor de reactie. U meent dus alles opnieuw erop zetten. Pffffffffff, voor de zoveelste keer. Thx Theo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...