Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

DivX films kan je nog(!!!) niet afspelen op een DVD-Speler of wat dan ook. Het is alleen mogeljk op de PC. DivX Networks is samen met een ander bedrijf(weet ik veel welk) een DVD-Speler aan het ontwikkelen die wel ondersteuning heeft voor DivX. VCD's zijn alleen leesbaar als er mpeg-1 of mpeg-2 opgebrandt is. Nog ff wachten dus.
Link naar reactie
bedankt, heb nu wel via vcdeasy en nog een aantal hulpprogr. een divx file omgezet naar mpeg en deze op cd gebrand. Kan ik nu afspelen op DVD alleen ik krijg z/w beeld weet jij toevallig wat ik fout gedaan kan hebben [quote:574b4a0a05] Op 01-05-2002 20:02 schreef Computer FreaK: DivX films kan je nog(!!!) niet afspelen op een DVD-Speler of wat dan ook. Het is alleen mogeljk op de PC. DivX Networks is samen met een ander bedrijf(weet ik veel welk) een DVD-Speler aan het ontwikkelen die wel ondersteuning heeft voor DivX. VCD's zijn alleen leesbaar als er mpeg-1 of mpeg-2 opgebrandt is. Nog ff wachten dus. [/quote:574b4a0a05]
Link naar reactie
Als je de VCD op de PC afspeelt, heb je dan wel Kleur ? Zo ja dan moet je bij je TV kijken of hij op PAL of NTSC staat afhankelijk van hoe je de VCD hebt aangemaakt. Als ik een VCD maak vanuit een DIVX doe ik hey volgende : DIVX AVI omztten naar gewone AVI via Virtualdub. De nieuwe AVI zet ik om naar mpeg via TMPGENC daar kan je kiezen voor PAL of NSTC Daarna maak ik een vcd met NERO en hij doet het gewoon. Afhankelijk vd grote kan het wel wat computertijd vragen
Link naar reactie
ok, heb ik gedaan en het werkt nu wel. bedankt. [quote:cd475e1e2c] Op 02-05-2002 13:21 schreef Bosje: Als je de VCD op de PC afspeelt, heb je dan wel Kleur ? Zo ja dan moet je bij je TV kijken of hij op PAL of NTSC staat afhankelijk van hoe je de VCD hebt aangemaakt. Als ik een VCD maak vanuit een DIVX doe ik hey volgende : DIVX AVI omztten naar gewone AVI via Virtualdub. De nieuwe AVI zet ik om naar mpeg via TMPGENC daar kan je kiezen voor PAL of NSTC Daarna maak ik een vcd met NERO en hij doet het gewoon. Afhankelijk vd grote kan het wel wat computertijd vragen [/quote:cd475e1e2c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...