Ga naar inhoud

Krakende tonen bij afspelen van DVD etc


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik had ooit een pc met een Gforce2 Ti en een onboard soundcard die mooie beelden gaf met perfect geluid! Ging ik nou vanochtend een DVDtje opzetten, krijg ik allemaal krankende *****tonen waar nie lang naar wilt luisteren. Nou weet ik dat een onboard soundcard niet geweldig is en dat het daar aan zal liggen, maar hij heeft het wel goed gedaan! En ik heb nix verandert ofzo hoor! 2dagen geleden deed ie het nog goed en nu is het niet meer om aan te horen! Wie kan mij helpen? Is het gewoon tijd voor een goede CREATIVE soundblaster... of is dit probleem op te lossen? Please help me!!! groetjes anthony
Link naar reactie
Ben ik weer van hetzelfde probleem... ik ben ergens achter gekomen! Dat maakt het vast makkelijk! Ik weet inmiddels dat mijn onboard nog wel goed functioneert...want mp3 files speelt hij perfect af! Gaan we het over wav. files hebben--> gaat het aan alle kanten kraken. Dit heb ik namelijk getest! Ik heb een cdtje gebrand met hetzelfde nummer op wav en op mp3 formaat...wat denk je? het lied op mp3 formaat speelde mn pc perfect en hetzelfde lied op wav formaat kraakte aan alle kanten... Nou mogen jullie me zeggen wat dit te beteken heeft? Hoe los ik dit op? Ik wil nu graag wel een mn DVD bekijken zonder dat gekraak... en nog een vraagje--> het betekend dus ook dat de audio op een DVD op wav formaat is! Nou please help me now! groetjes Anthony
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...