Ga naar inhoud

Hoe sluit ik mijn TV aan op mijn GF2 MX400?


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een DVD en een GF2 MX400 fekocht en wil natuurlijk filmpjes kijken op mijn TV. Alleen snap ik de aansluiting niet helemaal. Op mijn TV heb ik een skart en coax aansluiting, op de GF2 heb ik een splitstekker waar een geel tulpje (composit) uit komt een zogenaamde S-video stekker. Met welke kabels en / of verloopstekkers krijg ik het nu aangesloten? Met een Coax op de composite en die in mijn TV stoppen lukt het niet, is er iets te doen met skart o.i.d.? Bassiesan
Link naar reactie
Hoi, Ik heb precies hetzelfde setje als jij. Wel eerst effe de nieuwste nvidia drivers downloaden/installeren. Wat je nodig hebt is het volgende: - scartblokje (stop je in je tv. OP het blokje zitten de volgende uitgangen: composiet (1xgeel=beeld: 1xrood+1xwit=geluid)en 1xsvhs. - een kabel met aan elke kant drie stekkers (zoals hierboven genoemd). Bij elke (goeie)electronicazaak te krijgen voor 20-25 euro. Dan: alles aansluiten. TV op AV of videokanaal zetten. Op je bureaublad rechtsklikken -> properties -> tabblad settings -> knop adavanced -> tabblad twinview -> hier 'kloon' selecteren. Nu verschijnt je computerbeeld op de tv... Succes, Pieter [ Dit bericht is bewerkt door: PJH op 2002-04-29 09:46 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...