Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat een slordige test van cdr's De prijzen kloppen voor geen moer. Lifetec bijvoorbeeld kost € 12,80 per 20 en niet per 10. Ik gebruik ze al ruim een jaar zonder problemen. Ze zijn overal te lezen. Zelfs mijn mp3 speler in de auto speelt ze af zonder problemen. Sony krijgt wel 60 punten ondanks de vele fouten naar eigen zeggen. Wat heb je aan een cd die wel op 24 speed geschreven is maar met vele fouten? Slordige, onvolledige en slechte test. Ik zal in de toekomst eerst de naam van de schrijver lezen en, als het dezelfde schrijver is dan zal ik de test niet eens lezen. Of ontvangt Computer Totaal hiervoor een vergoeding van de fabrikanten??
Link naar reactie
Deze topic bestaat al: http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=57230&forum=3&5 Van de fabrikanten zal C!T zeker niets ontvangen hebben, want die worden niet eens genoemd. Wat kun je nou in Godsnaam voor conclusies trekken uit een test die is uitgevoerd met slechts 2x Plextor en 1x Waitec met waarschijnlijk eveneens Sanyo techniek aan boord. Verder zijn natuurlijk de opgedrukte namen nietszeggend, omdat niet wordt vermeld welke fabrikant of productielijn hierachter schuil gaat. Het is dus onmogelijk om te stellen dat 'een' Sony CDR van goede kwaliteit is en probleemloos werkt. Want een andere Sony kan zomaar van een andere fabriek komen en daarnaast is het maar de vraag of die Sony het wel zo goed doet in bijvoorbeeld een LiteOn of Aopen... Kortom een nutteloze test...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...