Ga naar inhoud

Upgrade naar pinnacle studio 7 (2e keer op forum )


Aanbevolen berichten

Eerder heb ik mijn vraag gesteld aan het forum en heb vrij snel reactie gehad. Nog bedankt daarvoor Ruud en Mastergeek. Stel opnieuw toch nog even mijn probleem Ten eerste nog even mijn configuratie: - Processor: Pentium III 600mhz - moederbord: asus P3B-F (bx440 chipset) - harddisk: 40 gb (IBM) - sdram: 320mb - videokaart: agp asus v6800 ddr (32mb) - videobewerkingskaart: studio dv -> texas instruments OHCI compliant IEEE 1394 host controler op irq 9 - besturingssysteem: winxp nl - directx: 8.1 - swapfile: laat win xp dit zelf uitzoeken Probleem: studio 7 (start op en wordt na enkele seconden weer gesloten) In stappen wat ik gedaan heb: Ik heb studio 7 gedeinstalleerd. Regdelete utility toegepast. Zefs handmatig alles wat met pinnacle te maken heeft uit het WIN XP register gehaald. Op Systray na alles uitgezet bij het opstarten van windows, dus weing appl. actief. Heb weer studio 7 geinstalleerd. Vervolgens studio 7 geupdated met versie 7.13. Met succes installatie voltooid wordt mij medegedeeld op het scherm. Ik klik weer op de snelkoppeling van studio 7. Studio wordt opgestart, Welkomstscherm laat zich even zien, vervolgens komt het hoofdmenu een paar seconden en studio wordt dan weer gesloten. Heb zelfs mijn videokaart driver vernieuwd (nvidea geforce DDR) Toen ik nog met windows 98 SE nl werkte had ik geen problemen (zelfde configuratie). Heb ook nog bij pinnacle FAQ gekeken, maar vind nergens mijn probleem. Wie kan me nog wat tips geven of herkent het probleem. Rob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...