Ga naar inhoud

widget voor Sony camera


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een andere Sony Digital 8 Handycam gekocht:de DCR-TRV125E PAL Bij mijn vorige (de TRV 110E)heb ik indertijd een zogenaamde Widget gekocht (voor bijna 300 piek) waarmee ik de camera geschikt kon maken om gemonteerde digitale filmpjes weer terug te zetten (opnemen). Deze widget werkt niet bij mijn nieuwe TRV 125E. Om nu weer zoveel geld uit te geven.... Is er iemand in de regio Tilburg met een geschikte widget? Tegen een redelijke vergoeding zou zo mijn nieuwe camera geschikt gemaakt kunnen worden voor het terugzetten van digitaal materiaal. Omgekeerd zou ik tegen een kleine vergoeding mensen kunnen helpen om de (veel verkochte) Sony TRV 110E geschikt te maken om digitale bestanden te laten opnemen. Ook die kunnen dan veel geld besparen. Met vriendelijke groeten, Hadebe
Link naar reactie
Wat jij wilt doen kan niet, een widget kan maar op 1 camera werken. Als je dus met een widget camera 1 activeerd dan zal hij het met camera2 niet doen tot dat je de activering van camera 1 weer ongedaan maakt. In de widget zit dus een klein stukje geheugen welke het serienummer van de camera onthoud. Ja ik weet het : het is de grootste oplichters truuk allertijden, zeker als je weet dat een widget voor zo'n 10 Euro aan onderdelen bevat..... Ik kan mensen dan ook niet anders adviseren dan om nooit maar dan ook echt nooit een dv camera te kopen zonder dv-in. Het prijs verschil tussen een cam zonder en met is ongeveer de prijs van een widget,koop je een cam met dv-in dan heb je je garantie, koop je een widget dan ben je de garantie kwijt en sponsor je 1 of andere louche oplichter die het recept heeft gevonden om van bakstenen goud te maken....
Link naar reactie
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt maar het zit zo: als je van een camera de dv-in activeerd dan "onthoud" de widget het serienummer van deze camera en weigert dienst bij iedere andere camera. Als je de widget dus op bv een camera met serie nummer 0123 hebt gebruikt om de dv-in te activeren dan zal je bij het aansluiten van de widget aan een andere camera met bv serienummer 456 niet werken, de widget is dan dus "gelockt" op serienummer 0123 Enigste manier om de lock op te heffen is de widget weer aansluiten aan camera 0123 en de dv-in weer ongedaan maken,de widget zal dan weer werken met een andere camera.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...