Ga naar inhoud

geen geluid in .AVI filmpjes


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een fire-wire kaart gekocht, (Dynalink) ge-installeerd in m'n PC. Geen problemen tot nu toe, de PC (WIN98SE) ziet de kaart zonder problemen. Ik kan mijn SONY camcorder via de DIN/OUT connector hierop aansluiten, en met het bijgeleverde capture programma zie ik in een klein 'pre-vieuw' windowtje de opgenomen film van tape vanuit de camera. Helaas zonder geluid. Ik kan ook via dit programma de tape stoppen, en starten, dus de controle overnemen van de camcorder. Start ik het capture process, zie ik een tellertje gaan, zoiets van "XXXXX frames captured, 0 loss". Speel ik later die opgenomen 'TEST.AVI' file af, zit er geen geluid bij, en hoor alleen wat ruis, en af en toe gekraak. Iemand enig idee wat ik vergeet in te stellen? _________________ Op het strand liggen halfgeleiders genoeg......... gratis! [ Dit Bericht is bewerkt door: de_joker55 op 2002-03-13 12:31 ]
Link naar reactie
De kaart: Dynalink 1349P citaat uit manual: volledig IEEE1394, 'I-link' en firewire compatible. Ik dacht dat de IEEE1394 norm incl geluid was. Ik weet niet tussen welke twee punten ik dan een aparte geluidskabel moest aansluiten, ik heb geen aparte geluid-uit op mijn camcorder. Wordt dan een apart geluid opgenomen in MP3 formaat oid? Het video programma is een bijgeleverde software: MGI Video ware.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...