Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Misschien hoort dit berichtje niet thuis op dit forum, maar toch meld ik het!! In het Eindhovens Dagblad van woensdag 6 maart las ik een artikel over het volgende: Videofilms bewaard voor eeuwigheid! Hierin staat dat een persoon uit de omgeving van Eindhoven een gat in de markt heeft ontdekt. Hij is de eerste in Nederland die op professionele wijze smalfilm, 16 mm film en videofilmbeelden op DVD kan branden. Daar heb ik niets op tegen maar wel op het volgende! Volgens die persoon is het branden van film in het bedrijfsleven al heel normaal maar voor de particuliere markt waren er tot nu toe geen mogelijkheden. (Wat doen wij dan!!!!!!) Ik heb de persoon gebeld, hij was in besprekeing en zou mij terugbellen(nog steeds niets gehoord) Vervolgens het E&D gebeld. Ik hoorde van hun ook twijfels!!!! Ik word hier echt niet goed van, sorry hoor. Er zitten op dit forum personen die zoveel kennis hebben die dat onder de nieuwe beginners/forumgenoten gewoon willen delen. Ik vind het prima dat er mensen zijn die een bedrijfje willen opstarten voor het omzetten van films. Maar licht de particilieren niet in met onwaarheden! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden. [ Dit Bericht is bewerkt door: Matra op 2002-03-06 19:54 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...