Ga naar inhoud

geen beeld bij analoog capturen!


Aanbevolen berichten

Ik krijg geen beeld als ik met mijn Sony Hi8 beeld wil opnemen via de sVideo ingang. Besturingssys: XP Proc: pIV, 1.8 GHz Capturekaart: nVidia Geforce 2TI met WDM capturedriver vs 1.08 Ik krijg wel beeld als ik een digitale camera via de firewire aansluitng gebruik. Ik krijg ik wel beeld als ik opneem met WinCoder van Intervideo, maar dan wordt de film meteen gecomprimeerd naar Mpeg. Ik wil avi-formaat om in Pinnacle Studio 7 te genruiken. Adobe Premiere geeft in het previewscherm prachtig beeld, maar als het op de schijf geschreven moet worden, dan zie ik alleen maar wat flikkeringen. De bitrate verlagen helpt niet. Ik vind het ook vreemd dat ik bij de keuze van de codec geen compressie in kan schakelen. Ik krijg de indruk dat daardoor de gegevensstroom te groot wordt. (Vandaar dat Mpeg opnemen wel gaat) Geprobeerde captureprogramma's, waarmee ik absoluut niet op kan nemen: Pinnacle Studio 7.11.2, Adobe Premiere 5.1; WindowsMedia; VirtualDub; FreeVCR Wie geeft een tip, waardoor ik wel op kan nemen met de verschillende codecs? [ Dit Bericht is bewerkt door: jdkkr op 2002-03-06 00:14 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...