Ga naar inhoud

Digital VCR 2.0 en Asus V7700 DeLuxe


Aanbevolen berichten

Zoals eerder geschreven op dit forum heb ik sinds kort een Asus V7700 GTS DeLuxe in mijn systeem en dat bevalt prima. Nu was er een programma bijgeleverd waarmee ik video kan capturen en dat werkt heel redelijk. Vandaag echter, trof ik op de Asussite een nieuwere versie aan, namelijk 2.0. Ik gebruikte tot nu toe 1.4. Na de-installatie van 1.4 en istallatie van 2.0 de boel gestart en....het werkt niet. Ik krijg de volgende foutmelding:"Cannot initialize Direct Show COM interface... VideoSetting:IAMAnalogVideoDecoder". Raar verhaal want het zou toch echt moeten werken met mijn kaart en systeem. Wie weet raad? Groeten. _________________ Een domme vraag is alleen de vraag die niet wordt gesteld. [ Dit Bericht is bewerkt door: Jonge Rot op 2002-03-05 00:04 ]
Link naar reactie
Ja Count, dat heb ik geprobeerd d.w.z. ik heb de foutmelding in de search ingevoerd maar geen soelaas. Ik krijg 111 resultaten maar tot nu toe niks waar ik iets mee kan. Een echte knowledgebase heb ik niet kunnen vinden. Ik heb de zaak nog maar eens ge-installeerd (eerst verwijderd). Windows denkt na de herstart dat ik een TV tuner heb en nog wat dingen, vindt die dus ook en installerd de drivers. Als ik daarna in apparaatbeheer kijk zie ik deze dingen ook. Een TV-tuner, A/VCrossbar en TVAudiocrossbar. Voor alledrie staat Asus WDM. Ook staat er de Asus WDM Capturedriver maar dat lijkt me logisch. Allevier schijnen ze correct te werken, gek hè? Dat hardware die ik niet heb correct werkt. Ik heb trouwens de eerste drie nu uitgeschakeld in dit hardwareprofiel maar dat helpt niet. Ook heb ik ze verwijderd maar bij een herstart vindt Windows ze weer!! Ben ik nou gek? Ik heb e-mails gestuurd naar Asus USA en NL dus ik wacht af. Groeten.
Link naar reactie
Wel Rinus, ik denk dat het hier om een tuner gaat die door Asus kan worden geleverd en die zal dan op een compoort moeten worden aangesloten voor de afstemming, de zogenaamde TV Box. De software dient volgens de, summiere, beschrijving ook zonder te werken, gewoon met de video-ingang (S-video). Ik kan echter nergens wat instellen omdat ik de foutmelding al krijg bij het starten van het programma. Overigens heb ik al een hele poos DirectX 8.1. Desalniettemin dank voor de reactie. Groeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...