Ga naar inhoud

DVD-speler zonder speakers??


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem.Vorig jaar is de bliksem in mijn stereotoren gekomen.Was dus niet meer te repareren.Omdat ik nu ook graag DVD's wil afspelen en gehoord heb dat je op verschillende DVD-spelers ook mp3 cd's kunt afspelen kies ik ervoor om een home cinema set te komen.Op mijn kapotte stereotoren zat ook dolby en daarom heb ik nog 5 speakers over. 2grote, 1 subwoofer, 2 kleine. Wat raden jullie aan? Ik wil graag beneden de 400 euro blijven. Kan ik altijd mijn oude speakers op de nieuwe DVD speler aansluiten als deze ook 5 uitgangen heeft?
Link naar reactie
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nu precies wilt. Wil je alleen een DVD-speler ? Of moet het een compleet Home Cinema systeem zijn (dus incl. Versterker / Receiver, waar je dan je bestaande boxen op aan kunt sluiten). In het eerste geval kom je met €400 een heel eind, en zou je kunnen denken aan de Philips DVD622 of DVD712/722. In het tweede geval red je het echt niet voor €400 en zou ik dus nog maar even doorsparen en iets goeds kopen. Laatste puntje, je zegt alle speakers al te hebben voor Home Cinema, maar ik mis in je rijtje nog de Centerspeaker.
Link naar reactie
Nou,het probleem is dus dat ik nu geen versterker meer heb(stereotoren kapot).En in een losse dvd-speler zit geen versterker.In een home cinema set wel. Maar dat elke home cinema set zo'n kleine speakers bevat vind ik ook minder.Ik wil hem gewoon als dvd-speler gebruiken maar ook vooral als cd speler. op http://www.shop.nl staat een home cinema set van home electronic(schijnt zoiets als samsung te zijn) en die is beneden de 400 euro.
Link naar reactie
[quote:ab3d2e3de0] Op 04-03-2002 11:43, schreef FTD: Nou,het probleem is dus dat ik nu geen versterker meer heb(stereotoren kapot).En in een losse dvd-speler zit geen versterker.In een home cinema set wel. Maar dat elke home cinema set zo'n kleine speakers bevat vind ik ook minder.Ik wil hem gewoon als dvd-speler gebruiken maar ook vooral als cd speler. op http://www.shop.nl staat een home cinema set van home electronic(schijnt zoiets als samsung te zijn) en die is beneden de 400 euro. [/quote:ab3d2e3de0] Als je persé onder de €400 wilt blijven en niets geeft om kwaliteit zou ik dat setje kopen (zal ook ongeveer het enige zijn dat je voor die prijs vindt). Maar als je ook nog een beetje kwaliteit wilt zou ik gewoon nog even doorsparen. :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...