Ga naar inhoud

Whirlpool texas 1400 valt in storing


Sieb-1

Aanbevolen berichten

Mijn whirlpool texas 1400 859230620000 valt zo nu en dan in storing even van de spanning af en hij kan er weer een tijdje tegen aan. De volgende lampjes branden als die in storing valt:hoofdwas,spoelen,afpompen/centrifugeren,startknop en service lampje. Hoop dat iemand mij een eindje op weg kan helpen misschien iets voor HarryO
Link naar reactie
F13: probleem met de deurvergrendeling of de aansturing hiervan. Controleer of de deur werl recht in de machine zit, of het scharnier goed vast zit en of de grendel aan de deur niet gebroken is. Als dit goed is de deurvergrendeling in de machine zelf controleren. Controleer deze op verkleuring en/of gammele stekker verbinding. Je kunt er net bijkomen als je het bovenblad er afhaald en dan met je hand tussen kuip en front door gaat.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo HarryO en anderen natuurlijk, mijn whirlpool texas 1400 859230620000 valt in storing vrijwel direct nadat de machine aangezet wordt. De volgende lampjes gaan dan branden: Voorwas, intensief spoelen, spoelstop, centrifugeren. Het servicelampje brandt en de Start/pauze knippert. Graag je/jullie mening erover. En hoe is dat te repareren??
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Bedoel je hiermee de horizontale lampjes 2, 3, 5 en 6 en het service lampje? Dan heb je foutcode F27: de motor draait maar 1 kant op. - Kun je de trommel met de hand beide kanten op draaien? - Controleer de stekker verbinding van de motor + de kabels van de motor naar de elektronica module boven in. - Controleer de koolborstels van de motor, indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Achterkant en bovenblad er af en je kunt er bij.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...