Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden is de voeding van mijn pc doorgebrand, samen met de harddisc. Er is nu een nieuwe voedng en harddisc ingezet, maar nu doet het geluid het helemaal niet. Aansluitingen zijn goed. Nu ben ik een beetje aan het zoeken naar waar het aan kan liggen. Via configuratiescherm>systeem>apparatenbeheer zag ik dat het plusje van overige apparaten openstond, en daaronder PCI Multimedia Audio Device met een geel uitroepteken erbij. Als ik dan bij eigenschappen kijk staat er: De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd(Code 28). Klik op Opnieuw installeren om het stuurprogramma te installeren. Als ik dat doe kan hij er geen vinden. Wie weet wat ik dan kan doen. Moet ik een stuurprogramma via internet downloaden of heb ik een groot probleem. Ik weet niets van computers dus ik weet niet wat je verder moet weten om dit op te lossen. Ik heb al geprobeerd om met de windows cd-rom iets te doen maar hij wil geen software installeren omdat de reeds geïnstalleerde windows nieuwer is(wat ik zelf niet snap want ze hebben gewoon windows98 geïnstalleerd). Help!
Link naar reactie
[quote:1b58223026] Op 02-03-2002 19:53, schreef mecvo: oeps het staat er 2 keer, was niet de bedoeling! [/quote:1b58223026] Deze kun jezelf eenvoudig verwijderen dacht ik. probeer in de pc , of documentatie geleverd bij de pc uit te vinden : Losse insteekgeluidskaart of een Onboard type Merk geluidskaart of type moederbord. Als je dit weet is het vinden van drivers op internet vaak een fluitje van een cent. Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...