Ga naar inhoud

Video terugzetten op tape


Aanbevolen berichten

Ik heb deze week een kleine speelfilm voor school gemonteerd van ongeveer een half uur. Op de monitor geeft hij alles redelijk goed weer op volledig scherm, alleen af en toe zijn er wat flitsende blokjes door het scherm te zien. Dat is niet zo heel erg, voor het kijken, maar wat is het eigenlijk? Ook wilde ik het resultaat terugzetten op het bandje. Ook daar komt het erg goed over, alleen schokt het beeld regelmatig. Het gaat af en toe flink houterig. Hoe kan ik dit verhelpen, want dit is wel erg. Alvast heel erg bedankt!!! Sony DCR TRV-330 AMD Athlon XP 1700+ MSI K7t Turbo II 512 MB SDRAM 2x 40 GB Maxtor 7200 rpm Geforce2 MX200 Windows 2000 Adobe Premiere Terratec Cameo 400 DV. Capturen ging perfect. Terugzetten dus minder. [ Dit Bericht is bewerkt door: Frietmetappelmoes op 2002-03-02 18:26 ]
Link naar reactie
Ik weet niet welke versie van premiere er gebruikt wordt, maar versie 6 bevat fouten. Bij adobe is hier een patch voor te halen (6.01). Deze verhelpt het schokeffect bij palfilms. Tevens werk ik niet meer onder windows2000 met premiere maar gewoon weer met 98se. (dit kan natuurlijk aan mijn pc liggen , maar ik kreeg ook vooral bij het terugzetten enorme problemen met hikken in de film.) Peter Peter
Link naar reactie
Dankjewel. Ik gebruik helaas de trial. Die patch werkt daar niet op. Maar ik heb het anders opgelost. Ik heb eerst een avi-tje (Nou ja, tje?!) gemaakt. Die heb ik in een nieuw project ingevoegd op de tijdlijn. Afspelen op camera aangezet en zo heb ik het opgenomen. Heel af en toe is een flikkerend blokje te zien, maar dat is te verwaarlozen. Dat merkt niemand. Zeker niet als ik het op VHS zet. Voor de rest is het allemaal perfect. Toch bedankt!
Link naar reactie
Dankjewel. Ik gebruik helaas de trial. Die patch werkt daar niet op. Maar ik heb het anders opgelost. Ik heb eerst een avi-tje (Nou ja, tje?!) gemaakt. Die heb ik in een nieuw project ingevoegd op de tijdlijn. Afspelen op camera aangezet en zo heb ik het opgenomen. Heel af en toe is een flikkerend blokje te zien, maar dat is te verwaarlozen. Dat merkt niemand. Zeker niet als ik het op VHS zet. Voor de rest is het allemaal perfect. Toch bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...