Ga naar inhoud

audio: WMA niet afspeelbaar


Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n 200 "oude" LP's in WMA en mp3 op CD's gebrand. Alle nummers in mp3 en een aantal in WMA-formaat laten zich goed afspelen. De meeste nummers in WMA-formaat zijn echter niet oproepbaar. Ik krijg de mededeling dat ik eerst de netwerkbeheerder om toestemming moet vragen !?!? Nou dacht ik toch dat WMA een gangbaar formaat was en er geen licentie of zo op zit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
waarschijnlijk draait de computer onder windows nt/2000/xp (of zelfs me en win98 is mogelijk). Deze bestanden zullen waarschijnlijk een koppeling naar het een of ander willen maken (bijvoorbeeld naar een player), die niet is toegestaan. Zorg dus in ieder geval dat je als admin bent ingelogd om daar wat aan te doen.
Link naar reactie
Ik heb iets anders met WMA files, althans, mijn zusje. Zij heeft een tijd geleden stapels cd's gekopieerd met Windows Mediaplayer 7.1 (en beveiligd) en op haar harde schijf gezet. Nu heeft ze een nieuwe pc met Windows ME en ze zijn met geen mogelijkheid meer af te spelen, is de beveiliging misschien op de één of andere manier op de heffen/omzeilen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...